Post by rilyfelino on Feb 15, 2022 23:38:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Pop Origin! Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Jeg kjøpte ekstrakortene for å få flere belønninger i går og kan fortsatt ikke få dem
Hadde mye moro elsker også de utfordrende nivåene når du går til de høyere nivåene.
Mye moro på gratisversjon, selv om annonser er litt prøvende
Avinstallert. En popup viser å betale for å fjerne annonser. Jeg klikket på, men nevner ikke hvor mye det koster, bare litt skriving og ber om å godta å betale. Ingen sjanse.
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Tankenötter rwhc
Seriøst lite imponert ... appen lukkes stadig, eller når du ser en video tar den deg rett tilbake til hovedskjermen slik at du mister nivået du var på.. alvorlige feil som ikke var der i går... en total spøk!!! Dårlig nok at du bruker mer tid på å se meningsløse annonser enn å spille spillet
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Bulmaca jjfn
Jeg likte spillet og annonsene var hver fjerde skjerm eller så i begynnelsen, men etter hvert som jeg ble høyere begynte de å komme annenhver skjerm. Jeg er sikker på at jo høyere jeg får hyppigere annonser. Jeg vet at de bruker annonsene for å tjene penger, men det er latterlig. Finn annonser du kan hoppe over etter 5 sekunder, eller sett dem på hver 5. skjerm. Avinstallerer.
Jeg har fortsatt bare begynt, men jeg liker de forskjellige utfordringene på nivåene og det faktum at det er lett å få spesialkreftene ved å bruke dem eller ikke.
Tilleggene er for lange og vanskelige å gå ut av.
Fantastisk spill. Men alt for mange annonser
Morsomt spill, men det er ingen utgangsmulighet. Brukere må slå av eller starte enheten på nytt. Den lar deg ikke ringe, inkludert nødanrop til 911. Hjelpealternativet er hjelpeløst. Ikke verdt tiden.
Dette er et standard boble-pop-spill. Så langt ingenting utenom det vanlige.
Jeg har allerede redigert anmeldelsen en gang. Men av en eller annen grunn ble den ikke skrevet ut. Det viste at jeg gikk ned fra en fire til en treer, men av en eller annen grunn skrev den ikke ut noe av det negative jeg la ned om appen. Enda en grunn for meg til å faktisk vurdere å ikke ha appen på telefonen min lenger. Veldig skuffet, og jeg burde sannsynligvis slippe den ned til to stjerner fra 3:00. Jeg har lagt merke til at mange av svarene dine på anmeldelser er ganske generiske og i utgangspunktet de samme.
Invasive annonser, invasive varsler
Enkelt tidlig, men på senere nivåer låser spillet deg hardt til ikke å få fargene du trenger for å slå nivået, eller sørge for at du bare har ett skudd igjen, så du må velge mellom å kjøpe ekstra skudd eller gjenta nivået i håp om at RNG gir deg det du trenger for å bestå. Fordelen er at når du fjerner alle bobler av samme farge, vil det ikke gi deg mer av den fargen for å kaste bort bildene dine, og hvis du hadde en, vil den endre den til en annen farge på brettet.
Liker virkelig spillet, men jeg betalte for hele appen, og jeg får fortsatt vedvarende og ekstremt påtrengende mikrotransaksjonsoppfordringer. Spillet kan ikke spilles på grensen...
Jeg liker spillet; men de konstante påminnelsene er irriterende. Hvis de fortsetter, vil jeg slette spillet.
Fortsetter å krasje når jeg ser en video 😡
Hidden Hotel: Miami Mystery Περιπέτεια rhkl
Jeg elsker spillet. Jeg liker bare å sprette bobler. Jeg liker lyden.
Dette er et boblespill jeg liker, og det er forskjellig fra popspill,
Vanedannende, men vanskelig å få gull.
Hvorfor blir alle plutselig tvunget til å spille på et annet nivå, mot hverandre?! Det burde være en sidelinje, som et alternativ, ikke obligatorisk! Jeg ønsker å gå tilbake til mitt normale nivå....hvis det ikke er mulig, vil jeg avinstallere og finne noe annet å spille. Kan jeg få et svar som forteller meg om det er mulig? Takk
Jeg må ha spilt dette tidligere (som jeg ikke "startet fra begynnelsen" som det var). Enten ble jeg lei av den, eller, som det virker sannsynlig for øyeblikket, så var den ikke helt kompatibel med enheten min. Grunnen til at jeg kom til den konklusjonen? Alt fungerer perfekt nå!
Dette er et lite spill med matchende farger for å fjerne bobler fra brettet. Hvis det fungerte som det skulle ville jeg likt det bedre. Du tilbys muligheten til å se fem annonser daglig for å tjene mynter for å kjøpe boostere, og du får muligheten til å se en annonse for å tjene boostere og på slutten av spillet tjene ekstra bobler. Disse annonsene spilles ikke pålitelig, så du kaster bort tiden din mens den ikke lastes, og deretter må du navigere tilbake til spillet ditt uten å ha tjent noe
Spillet blir vanskeligere etter hvert som jeg når neste nivå. Jeg nyter å klatre opp nivåene. Holder interessen min for spillet selv om det er mange tilføyelser.
Bra spill forferdelig kundeservice. Har fortsatt ikke mottatt refusjon eller svar for feriepakken jeg kjøpte og ikke mottok
De høyere nivåene er designet for å gjøre at du MÅ BRUKE PENGER! å kunne slå. Det er frustrerende og UINSTALLERT. På grunn av det vil de aldri få en krone av meg.
Det faktum at du bare kan lagre dataene dine med en gawndawn Facebook-konto suger ut.
Det er hyggelig gjør at tiden går raskere når du venter på noe
Jeg liker hvordan du kan bruke vinkler for å nå målet ditt.
Annonser annonser annonser som stadig fryser spillet. Fortsatt bare gir deg 19 trekk jo vanskeligere gåtene er, noe som gjør det umulig å vinne. For mange annonser på skjermen/spillet får spillet til å fryse hele tiden!! Jeg oppdaterte dette, og det fryser hele tiden, noe som gjør at jeg tvinger meg til å lukke. Det begynte med moro, men nå er det ikke verdt å spille fordi annonser til og med dukker opp mens du PRØVER Å SPILLE SPILLET!!
Hadde det gøy på de fleste nivåene, så begynte de bare å bli designet for frustrasjon og det som virker som en grunn til å tvinge annonser på brukere. Spillet bare fryser hele tiden. Dette ser ut til å ha vært et buggy, annonsebasert spill. Trist at spill i disse dager bare er annonser med litt moro i mellom.
Morsomt, enkelt spill. Jeg liker at biten har en line-uo guide. Dette spillet minner meg om et "gammeldags" dataspill kalt "Snood" som min mor og bestemor elsket på slutten av 1990-tallet - begynnelsen av 2000-tallet. Gode tider.
Spillet er morsomt og flere av nivåene er utfordrende. Problemet mitt med det er popup-vinduene for å kjøpe ting dukker opp akkurat når du skal trykke på Play-knappen, så du kan ikke unngå det og kjøpsvinduet åpnes. VÆR FORSIKTIG Å IKKE KJØPE TING TIL Uhell.
Hvorfor fylte banker, IKKE gi ekstra penger TIL spilleren? Som fremdriftsnivå BØR Chest-belønningen være BEDRE.
Hyggelig. Veldig avslappende å spille
Spillet er flott. Det eneste problemet er annonsemeldinger, men totalt sett er spillet flott.
Moro, men ikke sikker på reglene
Hei-Jeg har lagret mitt gamle spillnivå på Facebook, jeg har fått en ny telefon, men klarer ikke å hente de gamle postene.
Var ok en stund, selv om utviklerne på en eller annen måte har klart å overkomplisere et enkelt konsept med, etter min mening, unødvendig oppblussing: for mange meldinger til å klikke gjennom, konstante popup-vinduer som vil at du skal kjøpe noe, irriterende "spesielle" tilbud. Jeg var ganske ok med det også, men så begynte varslene å dukke opp gjennom dagen min. Dette føltes påtrengende og jeg slettet spillet. God jobb utviklere. Ikke.
Jeg elsker dette spillet, men det er meg som spiller, ikke du..... så slutt med alle pilene, det er distraherende
Forferdelig Fortsetter å krasje når annonser vises
Spillet krasjet med jevne mellomrom.
Så langt morsomt lett å lære og så lenge det har nye ting er det morsomt å tilbringe tid.
Bra spill mange forskjellige farger lett popping
Annonse viste forsøk på å fylle flaskene. Men det må være langt inne i spillet. Spilte igjen til lev. 10 og ingen flasker å fylle.beklager
Var bra nå på nivå 1263 og fortsetter å fryse og gir ikke muligheter for å se video til å begynne med booster
Jeg likte å spille dette spillet, men jeg liker ikke "sparegrisen". Alt det gjør er å ta i spillvalutaen jeg tjener og holde den for løsepenger for ekte penger. Enda verre, noen spill gjør dette og når sparegrisen er full, jeg går tilbake til å få valutaen jeg tjener. Ikke dette spillet. Det er laget slik at jeg ikke får beholde mine sølle 5 mynter før jeg betaler $4,99usd. Jeg har ikke noe imot å støtte spillprodusenter på alle. Bare ikke LA meg betale. Ellers er det et fint spill.
For mange annonser.